2 Jan 2012

Selamat Kembali Bertugas

Surat Jemputan Mesyuarat Pentadbiran Bil1`/2012
Hari ini sekolah mengadakah mesyuarat persediaan sesi persekolahan  2012, banyak agenda yang dibincangkan.  Dalam ucapan alu-aluan, tuan pengetua berharap agar guru-guru menjalankan tanggungjawab dengan penuh keikhlasan. Selain itu, guru-guru diminta untuk melihat kekuatan dan kelemahan pada tahun 2011 sebagai penambahbaikan bagi tahun 2012.


Suasana Bilik Mesyuarat sebelum Mesyuarat Bermula

Dua orang guru berpindah sekolah . Mereka ialah Puan Azwani Abdul Aziz dan Puan Liana. Pihak sekolah mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada kedua-dua orang guru ini. Sekolah juga menerima tiga orang guru baru iaitu En.Geogfrey bin Osman, En.Jumin Kasuman dan Pn.Rujiah@Rusineh binti Diamin. Selamat datang dan selamat bertugas di sekolah baru.

Tuan pengetua juga menasihati agar guru-guru menjalankan tugas atau program sebagaimana yang telah dirancang mengikut pelan taktikal dan pelan operasi yang telah disediakan. Selain itu takwim sekolah juga menjadi rujukan dalam pelaksanaan sebarang program yang dirancangkan. Pada hari pertama persekolahan semua guru diarah menjalankan pnp mengikut jadual waktu yang telah diedarkan.




Takwim  SMKR 2012 dan BRM 2012

Kepada warga pendidik SMKR, diucapkan selamat kembali bertugas. Jadilah guru yang terhebat kepada anak didik kita...